Jak se stát členem

Úvodní informace pro nové členy

Zkusila si vaše dcera tréninky v našem klubu? Líbí se jí u nás? Jste s námi spokojeni? ...

Pak je na čase přidat se k nám a registrovat se do informačního systému EOS - POUZE PO DOHODĚ S TRENÉREM / MANAGEMENTEM KLUBU.

Co je třeba udělat? Jak fungujeme?

  1. Zaregistrovat se do systému.
    Na našem webu najdete pod volbou "Nová hráčka" položku "Registrace". Stačí vyplnit pár údajů a jste přihlášeni !
    Členem je vaše dcera, tedy vyplníte její jméno a datum narození. Kontaktní údaje jsou pak na rodiče, stačí e-mail a telefon. E-mail je pro vás důležitý, je to zároveň vaše přihlašovací jméno do systému EOS ! 
  2. Vyplnit osobní údaje.
    Po registraci je vaše přihláška zkontrolována a následně schválena a je vám zaslána pozvánka na e-mail. Nezapomeňte, že se přihlašujete jako Zástupce člena !  Nejprve jste vyzváni k zadání jména rodiče a hesla. Potom se vám otevře formulář, který vyplníte. Následně jste vyzváni k doplnění údajů a odsouhlasení GDPR. Po další kontrole je váš profil schválen, hráčka zařazena do týmu a stává se členem klubu. Členský účet je veden na hráčku, rodič, který provedl registraci má k němu plnohodnotný přístup. Nezapomeňte si uložit heslo, nicméně v případě jeho ztráty vám na vyžádání odešleme do e-mailu odkaz pro jeho obnovení.
  3. Stáhnout si mobilní aplikaci EOS
    Přístup do systému je možný z mobilní aplikace, kterou si stáhnete na Apple Store nebo Google Play. Vyhledejte "eos club zone". Připojení ke klubu lze pak provést přes QR kód, který najdete na svém účtu na webu v sekci "O klubu" nebo zadáním kódu 698 057. Budete potřebovat své přihlašovací údaje, viz body 1 a 2.
  4. Přidat rodiče do profilu člena
    Pod volbou "Profil člena" doplníte druhého z rodičů či jiného zástupce, následně je managementem schválena vaše úprava a přidaný zástupce obdrží zvací e-mail s odkazem a instrukcemi.
  5. Zpřístupnit profil hráčce
    Přejete-li si, aby vaše dcera měla přístup ke zvému účtu v EOSu, klikněte na Profil člena a poté na Pozvat člena. Vyplníte e-mail dítěte a  následně vaše dítě dostane pozvánku do e-mailu.
    Alternativně můžete zadat nový požadavek na management kategorie "Zpřístupnění členského účtu dítěti."  E-mail dítěte vložte do textu požadavku.
    Od 16 let věku si může hráčka editovat své údaje v profilu. Od 19 let věku hráčky nejsou systémem požadovány kontakty na rodiče, resp. odpovědného zástupce.

  6. Sledovat informace, události, akce
    Všechny události jako tréninky, zápasy, turnaje vám budou oznamovány přes systém EOS. Účast hráčky na tréninku se předpokládá automaticky, v případě neúčasti je nutno předem hráčku omluvit. Na události typu zápas či turnaj lze hráčku přihlásit, nicméně konečná nominace je pak potvrzena v týdnu před akcí - podrobnosti vám vysvětlí váš trenér. Na události typu soustředění, letní kemp, zájezd apod. je třeba se v případě zájmu přihlašovat. S těmito akcemi může být svázána platba.
  7. Platby
    Veškeré platby se odehrávají v rámci systému EOS. Platit můžete převodem, přes QR kód nebo kartou. Potvrzení o provedené platbě si můžete stáhnout ze systému ve formě pdf. Chcete-li vygenerovat fakturu pro zaměstnavatele, zadejte požadavek na management v kategorii "Faktura pro zaměstnavatele".
  8. Členská konta
    Občas se stane, že něco zaplatíte dvakrát nebo, že vaše dcera na již zaplacenou akci nemůže a vy se s klubem dohodnete na vrácení platby. Tyto přeplatky je možné v systému evidovat na vašem členském kontě, kdy zde uložené prostředky můžete použít při úhradě dalších plateb. Při úhradě platby stačí zvolit "uhradit z členského konta". Stav svého členského konta zjistíte na svém účtu pod volbou "Členská konta".
  9. Zeď
    V rámci své aplikace máte přístup ke klubové zdi, kde najdete celoklubové informace a události. Na své týmové zdi najdete informace od trenérů vaší tréninkové skupiny.

V mobilní aplikaci dále najdete video návody, které vám pomohou. Příkladem může být návod jak se přepínat mezi více členy, máte-li v klubu více svých dětí.

A samozřejmě, není-li jiné cesty, nezbývá než kontaktovat administrátora našeho systému EOS, Jirku Králíka - viz sekce Kontakty.